Sympa Menu

en - [sympa-users] Sympa 6.2 RPMs for RHEL/CentOS are available / RHEL/CentOS向けSympa 6.2 RPMはじめました

  • From: IKEDA Soji <address@concealed>
  • To: address@concealed, address@concealed
  • Subject: [sympa-users] Sympa 6.2 RPMs for RHEL/CentOS are available / RHEL/CentOS向けSympa 6.2 RPMはじめました
  • Date: Tue, 13 Jan 2015 12:19:51 +0900

**** After English text, Japanese text follows. *****

Hi,

Now Sympa-JA.org repository started providing Sympa 6.2 RPMs for
RHEL/CentOS. Here is yum repoitory configuration:

http://Sympa-JA.org/download/rhel/sympa-ja.org.rhel.repo

Note:

* During beta testing period, you have to enable [sympa-ja.org-6.2]
channel of repository to activate Sympa 6.2 beta packages.

If you are not interested in beta releases, you need not enable
this channel: When at last Sympa 6.2 comes up to stable,
[sympa-ja.org] channel which is enabled by default will also
switch to 6.2.

* If you are updating from earlier version of RPM to 6.2, it is
recommended to update your Sympa RPM packages to recent version
of 6.1.

Needless to say, backing-up configuration files, database etc.
in advance is recommended.

Best regards,

--- Soji

**** Japanese text ****

Sympa-JA.orgリポジトリではSympa 6.2のRHEL/CentOS用RPMの提供を始めま
した。次のyumリポジトリ設定を利用できます。

http://Sympa-JA.org/download/rhel/sympa-ja.org.rhel.repo

注記:

* ベータテスト期間中は、Sympa 6.2のベータパッケージを使うためにリポジ
トリの [sympa-ja.org-6.2] チャンネルを有効にする必要があります。

ベータ版に関心のない方は、このチャンネルを有効にする必要はありませ
ん。Sympa 6.2が安定版になった暁には、デフォルトで有効になっている
[sympa-ja.org] チャンネルも6.2版に移行します。

* 以前の版のRPMを6.2版へアップデートする前に、SympaのRPMパッケージ
を最新の6.1版にアップデートしておくことをおすすめします。

あらためて言うまでもないことですが、アップデートに先立って設定
ファイル、データベースなどをバックアップしておくことをおすすめし
ます。

--
株式会社 コンバージョン セキュリティ&OSSソリューション部 池田荘児
〒231-0004 神奈川県横浜市中区元浜町3-21-2 ヘリオス関内ビル7F

  • [sympa-users] Sympa 6.2 RPMs for RHEL/CentOS are available / RHEL/CentOS向けSympa 6.2 RPMはじめました, IKEDA Soji, 01/13/2015

Archive powered by MHonArc 2.6.19+.

Top of Page