fr - [sympa-fr] remove headers with [% m.body %] on digest.tt2

Objet : Pour les administrateurs de serveurs de listes utilisant le logiciel Sympa

  • From: "Eymer" <adresse@cachée>
  • To: adresse@cachée
  • Subject: [sympa-fr] remove headers with [% m.body %] on digest.tt2

Hello,
To date, I have successfully integrated the images into the bundles.
Alas, I receive in addition all the headers : Subject, of, date, return-path,
Received, Received-SPF and so on.
Since the messages are grouped into one, some ISPs classify them as SPAM. How
to remove these headers from the grouped messages.
Thank you

Bonjour,
J'ai jusqu'à ce jour réussis à intégrer les images dans les envois groupés.
Hélas, je reçois en plus toutes les entêtes : Sujet, de, date, return-path,
Received, Received-SPF ansi de suite.
Les messages étant groupés en un seul certains FAI les classent en SPAM.
Comment enlever ces entêtes dans les messages groupés.
Merci

  • [sympa-fr] remove headers with [% m.body %] on digest.tt2, Eymer, 16/08/2022