Sympa Menu

en - [sympa-users] small sympa mailing list hosting (in Europe)?

  • From: address@concealed
  • To: address@concealed
  • Subject: [sympa-users] small sympa mailing list hosting (in Europe)?
  • Date: Wed, 15 Jun 2005 11:05:24 +0200

[[email in english, but I am French]]

Hello

I need quickly a small sympa mailing list (a few dozen of subscribers, a few
dozen of messages each day -average message length smaller than 5 or 8
kilobytes-) whose archive is restricted (by a Web access) to the list
subscribers.

For information, the purpose of this list is to help a consortium submit an
opensource project proposal to IST5 european call of FP6.

My employer (CEA-LIST) is not able to provide me such a list in a reasonable
time, so I am perhaps considering buying it.

Does anyone know where I can buy (or get) such a small service, preferable in
Europe (or even France), payable in Euro with a VISA card?

Regards
====
[[en français; in French]]

Bonjour
J'ai besoin rapidement d'une petite liste sympa (quelques douzaines
d'abonnés, quelques douzaines de messages quotidiens, chacun de longueur
moyenne inferieure à 5 à 8 kilooctets) dont l'archive n'est
accessible par le Web qu'aux abonnés.

Pour information, l'objet de cette liste est d'aider un consortium à
soumettre un projet logiciel libre à l'appel européen IST5 du FP6.

Mon employeur (CEA-LIST) n'est pas capable de me fournir une telle liste dans
un délai raisonnable, donc j'envisage peut-être de me la payer.

Est-ce quelqu'un sait où je peux acheter (ou obtenir) ce petit service,
de
préférence en Europe (ou en France), payable en Euros avec une carte
VISA?

Cordialement
=====

Basile STARYNKEVITCH : basile dot starynkevitch at cea dot fr
C.E.A Saclay/LIST/DTSI/SOL bat.528; 91191 GIF/YVETTE CEDEX; FRANCE
tel: +33 1 6908 6595; mobile: +33 6 8501 2359; www.starynkevitch.net/Basile
http://www-list.cea.fr/gb/programmes/sys_embarques/labo_lsl/index.html

  • [sympa-users] small sympa mailing list hosting (in Europe)?, basile . starynkevitch, 06/15/2005

Archive powered by MHonArc 2.6.19+.

Top of Page